Marketing sektor


Opšti uslovi:

  • VI-VII stepen stručne spreme - ekonomski fakultet, FTN, FON
  • Minimum 2 godine radnog iskustva u struci
  • Napredno poznavanje Office paketa programa
  • Aktivan vozač
  • Analitičnost i pedantnost u radu


Opis posla:

  • Praćenje i realizacija promocije eksternih dobavljača, po utvrđenim standardima i procedurama
  • Organizacija i realizacija promocija Univerexport-a, kao i obezbeđivanje neophodne promo opreme (uniforme, pultevi), uz analizu
  • (Re)otvaranje objekata – Realizacija aktivnosti pre (tokom) i nakon otvaranja, a u skladu sa usvojenim planom (akcije, promocije, flajeri, distribucija...)
  • Realizacija i priprema tematskih aktivnosti po usvojenom marketing planu: priprema, realizacija i analiza TM aktivnosti, aktivne prodaje, mix&match aktivnosti, ponude sa gratisima...
  • Realizacija i priprema svih vrsta loyalty programa, in&Out ponuda, kao i spend&get aktivnosti u skladu sa usvojenim marketing planom, kao i predlozi za unapređenje i upgrade aktivnosti, uz saradnju sa potencijalnim poslovnim partnerima i analiza predloga za programe u saradnji sa komercijalnim sektorom, a u skladu sa usvojenim godišnjim planovima
  • Aktivna prodaja– realizacija redovnih aktivnosti, po utvrđenim parametrima
  • Organizacija i realizacija, kao i estimacija i evaluacija marketing aktivnosti za ličnu proizvodnju (Organa, Vučurević vina, Pršut Vučurević....)
  • Organizovanje i realizacija dodele novogodišnjih paketića za decu zaposlenih, u skladu sa pravilnikom kompanije i propisanim uputstvom i procedurom
  • Magacin marketinga - evidencija, pravovremeno sređivanje i organizovanje prijema robe, skladištenja i slanja robe za propisane svrhe (otvaranja objekata, pomoć pojedincima i organizacijama i sl.)
  • Reklamni materijal - pomoć u realizaciji izrade i podele reklamnog materijala, a po uputstvu nadležnih u službi Korporativnih komunikacija
  • Pregled i praćenje troškova na mesečnom nivou i ulazne fakture
  • Unapređenje akcijskih aktivnosti- kreativni koncept, predlog, realizacija, estimacija i evaluacija
  • Pokretanje zahteva za odluka o akcijama, a u saradnji sa pravnim i komercijalnim sektorom
  • Fondacija - operativni deo
  • Sklapanje ugovora sa pravnim licima i poslovnim partnerima i praćenje važenja istih
  • Unapređenje akcijskih aktivnosti - kreativni koncept i analize realizacije postojećih aktivnosti, kao i estimacije planiranih
  • Učešće u kreiranju i realizaciji Marketing plana i Budžeta


Ukoliko želite da se prijavite i stičete nova znanja i iskustva u dinamičnom radnom okruženju i postanete deo velike i uspešne domaće Kompanije pošaljite svoju biografiju.



Gradovi
Novi Sad


Pozicije posla

Stručni saradnik za brend aktivnosti (m/ž)   1

Kategorije
  • Marketing i PR
  • Ekonomija i menadžment
Obrazovanje
  • Fakultet