Oglas namenjen i osobama sa invaliditetom
Oglas namenjen i osobama čije je školovanje u toku
Šta možeš da očekuješ od prvog dana angažovanja?
- Ugovor na neodređeno vreme
- Dnevne i noćne smene
- Rad od kuće u potpunosti
- Plaćena obuka
- Dodatno privatno zdravstveno osiguranje
- Mogućnost korišćenja benefita u rekreativnim objektima
- Vremenom ćeš se usavršavati i napredovati, gradeći svoju karijeru u oblasti koja te najviše zanima
- Uživaćeš u raznim kompanijskim događajima, obukama i treninzima namenjenim tvom ličnom i profesionalnom razvoju
Pridruži nam se kao Agent korisničke podrške za hebrejski jezik (Back Office)!
Tvoja osnovna zaduženja bi bila:
- Pomoć u vezi sa tehničkim problemima vezanim za aktivaciju, kompatibilnost i korišćenje eSIM-a
- Upravljanje i obrada korisničkih porudžbina
- Identifikovanje i procena potreba korisnika kako bi se postiglo njihovo zadovoljstvo
- Gradjenje održivih odnosa i poverenja sa korisničkim nalozima putem otvorene i interaktivne komunikacije
- Rešavanje upita vezanih za plaćanje
- Pomoć korisnicima pri postavljanju naloga, promenama i rešavanju problema sa prijavom
- Održavanje tačnih evidencija korisničkih interakcija, porudžbina i problema
Kako da znaš da si ti prava osoba za naš tim?
- Odlično govoriš i pišeš hebrejski jezik (C1)
- Govoriš i pišeš engleski jezik (B2 nivo)
- Svakodnevni rad na računaru ti ne predstavlja problem
- Uživaš u komunikaciji sa ljudima i voliš pismenu komunikaciju
- Pomaganje drugima ti predstavlja zadovoljstvo
- Odgovoran/na si i želiš da učiš i razvijaš se u ovoj industriji
Kako izgleda život u Transcomu?
U Transcomu smo neumorno posvećeni. Našim klijentima i jedni drugima. Svakog dana neko započne svoje putovanje sa Transcomom. Uzimajući potencijal koji imaju danas i pretvarajući ga u veštine za budućnost. Dobijanje priznanja za naporan rad, timskog igrača i podršku drugima. Zagovaranje pozitivnih, trajnih promena u svojim timovima i zajednicama. Takvi smo mi u Transcomu. Ovde nam je stalo, i navijamo jedni za druge. Uključeni ste, baš takvi kakvi jeste, od prvog dana. A sa pravim načinom razmišljanja, nema granice koliko daleko možemo ići zajedno.
Gradovi
Pozicije posla
Agent korisničke podrške za hebrejski jezik (Back Office) 1
Kategorije
- Telekomunikacije
- Lingvistika, književnost i prevodilačke usluge
Obrazovanje
- Srednja škola
Status posla
- Puno radno vreme
Smene
Plata
- / 0 - 0 RSD
Vrline
Osnovna znanja i veštine
Specijalna znanja i veštine
Posebni zahtevi
/