Dužnosti i odgovornosti:

  • Odgovornost za funkcionisanje maloprodajnog objekta i zaposlenih
  • Ostvarivanje mesečnog plana prodaje
  • Odgovornost za poštovanje i sprovođenje zakonskih propisa
  • Neposredan, svakodnevan uvid u ključne segmente procesa prodaje na nivou objekta koji vodi
  • Praćenje snabdevenosti prodavnice
  • Redovan obilazak objekta i hitno otklanjanje nedostataka
  • Analiza rezultata prodaje
  • Obezbeđenje uslova za sprovođenje procedura i svakodnevna kontrola poštovanja i primene u praksi
  • Realizacija akcija posebnih popusta i sniženja na nivou prodavnice
  • Aktivna prodaja
  • Kontrola protoka novca na nivou prodavnice
  • Kontrola svih magacinskih prostora
  • Planiranje rada i instrukcije zaposlenima u prodavnici na dnevnom nivou
  • Kontrola rada svih zaposlenih
  • Kontrola lične higijene i izgleda zaposlenih
  • Saradnja sa menadžerima nabavke


Potrebno obrazovanje i profesionalne veštine:

  • Visoka ili srednja stručna sprema
  • 2 godine iskustva na poslovima menadžmenta u oblasti maloprodaje
  • Liderske i organizacione sposobnosti
  • Poznavanje engleskog jezika
  • Poznavanje rada na računaru (MS Office)


Zaposlenima nudimo:

  • 2 slobodna dana nedeljno
  • Rad u mladom i dinamičnom okruženju u kompaniji koja ubrzano raste i razvija se
  • Priliku za lični i profesionalni razvoj
  • Biblioteku i popust za zaposlene


Biće kontaktirani kandidati koji uđu u uži izbor.



Gradovi
Zrenjanin


Pozicije posla

Menadžer knjižare (m/ž)   1

Kategorije
  • Prodaja i trgovina
Obrazovanje
  • Srednja škola
Smene
  • I smena
  • II smena