Mesto rada: Beograd


Opis posla:

  • Prijem i obrada dokumentacije o zasnivanju radnog odnosa (prijava Republičkom fondu za penzijsko i invalidsko osiguranje zaposlenih, prijave filijalama za socijalno-zdravstveno osiguranje i dr.)
  • Izdavanje raznih potvrda iz radnog odnosa ili za obavljanje privremeno – povremenih poslova
  • Operativno pripremanje podataka za donošenje rešenja za godišnji odmor, neplaćeno odsustvo, plaćeno odsustvo, i dr.
  • Evidentiranje statusnih promena i kretanja, premeštaja kadrova na druge poslove
  • Vođenje evidencije o broju zaposlenih i fluktuaciji
  • Prijem i slanje pošte
  • Evidentiranje i zavođenje dokumenata u delovodnik
  • Ažuriranje matične knjige zaposlenih iz radnog odnosa i radno angažovanih na privremeno-povremenim poslovima
  • Praćenje i kontrola rada angažovanih radnika i svakodnevna komunikacija sa njihovim rukovodiocima


Potrebne veštine:

  • Minimum SSS
  • Odlično poznavanje MS Office paketa
  • Komunikativnost, kreativnost i samoinicijativnost
  • Neophodno prethodno radno iskustvo na istim ili sličnim poslovima ili delimično poznavanje poslova
  • Razvijena analitičnost, sistematičnost i tačnost u radu
  • Sposobnost za timski rad
  • Vozačka dozvola B kategorije, aktivan vozač


Zainteresovani kandidati se mogu javiti na telefon u periodu od 08:30h - 16:30h:

011/454-25-88

&

060/3066-099


ili poslati CV na email

poslovi@hrbulevar.rs


Više o ponudi posla pogledajte na sajtu www.ustupanje-radnika.com


Info - HR agencija

Koristite HR usluge privremenog zapošljavanja i Outstaffing-a ili uvedite Outsourcing zaposlenih na nivou kompanije ili pojedinih organizacionih delova.

Unapređujemo HR procedure I postupak zapošljavanja radnika kod Poslodavaca - korisnika HR usluga. Prepustite obavezu zapošljavanja profesionalnom poslodavcu - HR agenciji.



Gradovi
Beograd


Pozicije posla

Kadrovski administrator (m/ž)   10

Kategorije
  • Administracija
Obrazovanje
  • Srednja škola
Smene
  • I smena