Evropski maloprodajni lanac odevnih predmeta i opreme za kuću "Pepko" (PEPCO) planira ulazak na tržište Srbije, gde će, kako najavljuje, prve prodavnice otvoriti na jesen.

U Srbiju stiže poljski maloprodajni lanac

Srbija će postati trinaesto evropsko tržište na kome posluje poljska kompanija "Pepko". Ovaj lanac planira da otvori 30 prodavnica u prvoj godini rada u Srbiji, navodi se u saopštenju kompanije.


U planu je da prva "Pepko" prodavnica u Srbiji bude otvorena u oktobru 2020. godine, u Beogradu, odmah nakon ulaska na italijansko tržište u septembru.


Iz kompanije navode da u ovoj fazi traže i druge pogodne lokacije širom Srbije.


Konkurs za posao u "Pepko" prodavnicama je već otvoren, a planiraju da do kraja 2020. zaposle 100 radnika.


"Pepko" je maloprodajni lanac koji u ponudi ima odeću za celu porodicu i opremu za kuću po niskim cenama.


Ima preko 2000 prodavnica u Češkoj, Hrvatskoj, Estoniji, Letoniji, Litvaniji, Mađarskoj, Poljskoj, Slovačkoj, Sloveniji, Rumuniji i Bugarskoj, a u septembru otvara prve prodavnice i u Italiji.


Ovaj brend je nastao 2004. godine u Poljskoj.


"Veoma smo srećni što ulazimo na srpsko tržište i jačamo prisustvo u Adria regionu nakon što smo otvorili prodavnice na hrvatskom i slovenačkom tržištu", izjavio je Marcin Stanko, direktor operacija za centralnu i istočnu Evropu u "Pepku", koji je uveren da će njihovi proizvodi privući pažnju i zadovoljiti potrebe stanovnika Srbije.