Beograd, Španskih boraca 40/1

ugovor puno radno vreme

1. smena


Zadaci radnog mesta:

  • Rukovanje korporativnom korespodencijom, e-mailom i telefonskim pozivima;
  • Evidentiranje izvoda, ulaznih i izlaznih računa, izrada IOS-a i usaglašavanje istih;
  • Priprema, slanje i evidencija dokumenata za prijem i slanje poštom;
  • Evidentiranje i obrada ulazne i izlazne knjigovodstvene dokumentacije;
  • Popunjavanje i arhiviranje dokumenata;
  • Pozivanje klijenata i slanje IOS-a mejlom u cilju pravovremene naplate prema definisanom planu;
  • Izdavanje faktura klijentima, rad na SEF-u;
  • Komunikacija sa bankama i ostalim finansijskim institucijama;
  • Domaća i ino plaćanja;
  • Obavljanje sličnih poslova i zadataka, koji su u vezi s poslovima i zadacima iz opisa radnog mesta;
  • Pisanje poslovnih dopisa i pisama prema dobijenim uputstvima;
  • Odgovornost za nabavku kancelarijskog materijala i drugih dobara koji se troše;


Potrebne kvalifikacije:

  • Najmanje IV stepen stručne spreme;
  • Organizovanost, pedantnost, odgovornost, sposobnost za rad u timu;
  • Poznavanje rada na računaru - Microsoft Office, email client, internet;
  • Poznavanje osnovnih finansijskih dokumenata i pojmova;
  • Veštine upravljanja vremenom i sposobnost da se prilagodi prioritetima;
  • Najmanje dve godine radnog iskustva na istim ili sličnim pozicijama;


Profil kandidata:

  • Analitičnost, strpljivost, upornost, preduzimljivost i smisao za timski rad;
  • Sposobnost jasnog i preciznog pismenog i usmenog sporazumevanja i komunikacije.


Zaposlenima nudimo:

  • Mogućnost dugoročnog radnog odnosa i stabilne finansijske uslove u skladu sa zalaganjem;
  • Dinamično radno okruženje;
  • Timski rad;


Kandidati kotaktiraju isključivo slanjem CV-a na e-mail:

office@pacificlc.com

(telefonski pozivi nisu prihvatljivi).


Više o nama na:

www.pacificlc.com



Gradovi
Beograd


Pozicije posla

Administrativni radnik (m/ž)   1

Kategorije
  • Administracija
Obrazovanje
  • Srednja škola