Opis posla:

  • knjiženje poslovnih promena i kontrola ispravnosti dokumentacije za knjiženje (ulazni i izlazni računi, troškovi, blagajne, izvodi banke),
  • poznavanje elektronskog bankarstva,
  • drugi poslovi u oblasti adminostracije, po potrebi i nalogu rukovodioca,


Uslovi:

  • minimum 2 godine rada na knjigovodstveni ili administrativnim poslovima,
  • samostalnost u radu,
  • komunikacione sposobnosti,
  • sklonost ka timskom radu,
  • poznavanje knjiženja izvoda, ulaznih faktura, izlaznih faktura,
  • saradnja sa bankama, poreskim i drugim institucijama,
  • poznavanje rada u Word-u i Excel-u,
  • minimum srednja stručna sprema,
  • odgovornost, preciznost, temeljan pristup poslu.


Nudimo:

  • redovnu zaradu,
  • mogućnost napredovanja,
  • rad u dinamičnom i prijatnom poslovnom okruženju.


Svoju radnu biografiju (CV) i propratno pismo pošaljite isključivo elektronskim putem na mejl

medixtechnologie2@gmail.com



Gradovi
Novi Sad


Pozicije posla

Administrativni radnik (m/ž)   1

Kategorije
  • Administracija
Obrazovanje
  • Srednja škola