Prijatno radno okruženje, otvorena komunikacija i visok nivo kompanijske pripadnosti su vrednosti koje nas karakterišu. Postanite deo tima i učestvujte u kreiranju zajedničke i uspešnije profesionalne budućnosti.

Radno mesto: Beograd-Zemun.


Uslovi:

  • IV stepen stručne spreme (poželjno ekonomskog ili tehnološkog usmerenja)
  • Najmanje 2 godine radnog iskustva na poslovima opšte nabavke i održavanja
  • Dobro znanje engleskog jezika, pisano i govorno
  • Odlično poznavanje rada na računaru (MS Office)
  • Izuzetno dobre organizacione, komunikacione i pregovaračke sposobnosti, spremnost za rad pod pritiskom i u okviru zadatih rokova


Opis posla:

  • Priprema upita za ponudu, obrada i evaluacija ponuda, izbor najpovoljnijih dobavljača, pregovaranje o uslovima saradnje, priprema ugovora
  • Operativno poručivanje robe/usluga: izrada porudžbenica, organizacija transporta, carinjenja, rešavanje reklamacija
  • Vođenje evidencije o porudžbinama i praćenje njihove realizacije prema dogovorenim komercijalnim uslovima
  • Planiranje smanjenja troškova i ostvarivanje ušteda
  • Kreiranje plana nabavke
  • Održavanje i ažuriranje baze dobavljača
  • Kontinuirano praćenje kretanja cena na tržištu
  • Vođenje celokupne dokumentacije koja prati proces nabavke


Biće kontaktirani samo oni kandidati koji prođu primarni krug selekcije.


Pošaljite svoj CV na:

hr@invej.rs



Gradovi
BeogradZemun

Pozicije posla

Referent opšte nabavke (m/ž)   1

Kategorije
  • Ekonomija i menadžment
Obrazovanje
  • Srednja škola

do isteka 28 dana