Lokacija: Beograd, Zemun


Opis posla:

  • U cilju jačanja administrativne podrške prodajnom i finansijskom sektoru, tražimo motivisanu i odgovornu osobu za poziciju Administrator prodaje.


Zadaci koje neposredno izvršava:

  • Primanje i kontrola prijemnica po kojima roba ulazi u magacin Inveja
  • Kontrola faktura nabavke i likvidacija računa
  • Unos i evidencija ulazno-izlazne dokumentacije u sistem Društva
  • Unos svih elemenata za ulaznu fakturu u sistem
  • Direktna saradnja sa sektorom finansija i ostalim službama u delu sravnjenja kartica sa kupcima
  • Komunikacija sa KA i TT menadžerima, supervizorima u vezi rešavanja spornih situacija u protoku dokumentacije
  • Praćenje ugovornih obaveza sa kupcima i izdavanje knjižnih pisama u skladu sa bonitetima i ugovorima
  • Saradnja sa fabrikama i članicama Društva u vezi sa organizacijom protoka dokumentacije
  • Organizacija i izrada knjižnih odobrenja kupcima po osnovu povrata, u skladu sa usvojenim procedurama
  • Izvršavanje dodatnih zadataka po nalogu neposrednog rukovodioca


Profil kandidata:

  • Minimum srednja stručna sprema (poželjan ekonomski ili srodni smer)
  • Poželjno prethodno iskustvo na administrativnim poslovima u sektoru prodaje, logistike ili finansija
  • Dobro poznavanje rada na računaru (MS Office, naročito Excel)
  • Visok stepen odgovornosti, preciznosti i organizovanosti
  • Razvijene komunikacione veštine i spremnost na timsku saradnju


Nudimo:

  • Stabilno zaposlenje u kompaniji sa razvijenom infrastrukturom i tradicijom
  • Priliku za profesionalni razvoj kroz saradnju sa različitim sektorima
  • Dinamično i odgovorno radno okruženje
  • Redovna i stimulativna primanja


Prijave: hr@invej.rs


Biografije slati na srpskom jeziku.



Gradovi
BeogradZemun

Pozicije posla

Administrator prodaje (m/ž)   1

Kategorije
  • Administracija
  • Prodaja i trgovina
  • Ekonomija i menadžment
Obrazovanje
  • Srednja škola

do isteka 29 dana