Rad od kuće
Oglas namenjen i osobama sa invaliditetom
Oglas namenjen i osobama čije je školovanje u toku
Oglas namenjen i osobama sa invaliditetom
Oglas namenjen i osobama čije je školovanje u toku
Opis posla:
- Administrator centralnog magacina je odgovoran za celokupnu administraciju prijema i izdavanja robe, tačno i pravovremeno evidentiranje dokumentacije u softverima (Octopus, SEF) i koordinaciju sa dobavljačima, magacionerima, šefovima magacina i finansijama.
Glavne odgovornosti:
- Prijem i obrada dostavnica i otpremnica od dobavljača, kreiranje ulaznih otpremnica u Octoposu.
- Provera faktura na SEF platformi, njihovo odobravanje i kreiranje prijemnica.
- Evidencija i dostavljanje kompletne dokumentacije (otpremnice, prijemnice, fakture) finansijama u predviđenim rokovima.
- Kreiranje zapisnika u slučaju razlika u količinama i njihovo adekvatno arhiviranje.
- Kreiranje izlaznih otpremnica na osnovu trebovanja objekata i praćenje procesa isporuke do krajnjeg korisnika.
- Priprema dokumentacije za zbirne izlazne fakture krajem svakog meseca.
Potrebne kvalifikacije:
- SSS ili viši stepen obrazovanja (prednost kandidatima iz oblasti logistike, ekonomije, administracije).
- Iskustvo u vođenju robnog knjigovodstva ili radu u magacinu je poželjno.
- Poznavanje rada u softverima za robno-materijalno knjigovodstvo (Octopus, SEF – prednost).
- Odgovornost, preciznost, organizovanost i poštovanje rokova.
- Dobro poznavanje MS Office paketa (posebno Excel-a).
Način prijave:
Zainteresovani kandidati mogu poslati svoj CV i kratko motivaciono pismo na
svetlana.stojanovski@invej.rs i hr@invej.rs
Gradovi
BeogradPozicije posla
Administrator centralnog magacina (m/ž) 1
Kategorije
- Administracija
- Transport i logistika
- Ekonomija i menadžment
Obrazovanje
- Srednja škola
Status posla
- /
Smene
Plata
- / 0 - 0 RSD
Vrline
Osnovna znanja i veštine
Specijalna znanja i veštine
Posebni zahtevi
/
do isteka 30 dana