Opis poslova:

  • Odgovara za izradu, prikupljanje, proveru ispravnosti ulazno – izlazne dokumentacije;
  • Vrši knjiženje poslovnih promena i ulazno – izlazne dokumentacije;
  • Vrši knjiženje izvoda banke i sravnjenje kartica sa stvarnim stanjem na izvodu;
  • Učestvuje u usaglašavanju salda kupaca i dobavljača i usaglašavanju potraživanja i obaveza;
  • Učestvuje u knjiženju poslovnih promena i kontroli ispravnosti dokumentacije za knjiženje;
  • Učestvuje u finansijsko- knjigovodstvenim poslovima pri pripremi dokumentacije za knjigovođu, za potrebe predaje poreskih prijava;
  • Obavljanje administrativnih poslova u finansijama;
  • Upravljanje kasom i odgovornost za povereni novac i vrednosti, vođenje blagajne;
  • Ostali poslovi po nalogu rukovodioca;


Kvalifikacije:

  • SSS ili VSŠ ekonomskog smera;
  • Dobro poznavanje Office paketa;


Kandidatu nudimo:

  • Stimulativnu zaradu;
  • Stalno zaposlenje u dinamičnom i inovativnom okruženju;
  • Mogućnost napredovanja.


Kontakt:

069-650-013


Email:

info@tempoplast.rs



Gradovi
Beograd


Pozicije posla

Administrativni radnik (m/ž)   1

Kategorije
  • Ekonomija i menadžment
  • Administracija
Obrazovanje
  • Srednja škola