Mesto rada: Beograd


Opis posla:

  • Sprovodi komunikaciju sa klijentima putem e-pošte, telefona kao i blagovremeno odgovaranje na upite klijenta.
  • Pretvara moguću nepovoljnu situaciju u pozitivnu, slušanjem, demonstriranjem saosećanja i stručnosti, rešavanjem tog pitanja u korist i klijenta i kompanije.
  • Povećava zadovoljstvo klijenata i rejting naše kompanije.
  • Reaguje na sve upite na profesionalan, ljubazan i prijateljski način.
  • Informisanje i savetovanje klijenata o karakteristikama usluge, kao i odgovaranje na pitanja.
  • Gradi vezu sa klijentom kako bi obezbedili najbolje iskustvo u usluzi u klasi.
  • Sve druge obaveze u skladu sa poslovnim zahtevima.
  • Rad praznikom uvecan 26 posto .


Obavezni uslovi i znanja:

  • Elektrotehnicka skola, smer telekomunikacije.


Radno vreme:

  • Prva smena: 05:30-14:00 .
  • Druga smena: 14:00-22:30 .
  • Dva dana prva, dva dana druga i dva dana treća smena (što znači da su i vikendi radni).


Cena rada: 70 000 din


Zainteresovani kandidati se mogu prijaviti Omladinskoj i studentskoj zadruzi na sledeće načine:

Ličnim dolaskom na adresu: Birčaninova 42, Beograd – Savski Venac


Telefonom:

060 6001 655


Email-om: poslati CV na

poslovi@ozbulevar.rs


Napomena:

Preuzmi i popuni ovaj obrazac CV-a i pošalji na navedenu email adresu.



Gradovi
Beograd


Pozicije posla

Operater za brigu o korisnicima – monitoring (m/ž)   1

Kategorije
  • Ekonomija i menadžment
  • Administracija
Obrazovanje
  • Srednja škola