Regionalni direktor za razvoj kompanije "Ikea" u Jugoistočnoj Evropi Vladislav Lalić kaže za RTS da se završni radovi privode kraju i će robna kuća kod Bubanj potoka biti otvorena u četvrtak u 10 časova.

Otvaranje robne kuće “Ikea” u četvrtak

Robna kuća zapošljava 330 radnika, koji su već završili neophodne treninge, a "Ikea" u Srbiji zapošljava ukupno 416 ljudi, računajući i zaposlene u regionalnoj kancelariji ove kompanije za Jugoistočnu Evropu (Rumunija, Hrvatska, Srbija i Slovenija).

U Srbiji trenutno radi samo jedan dobavljač za "Ikeu", čime kompanija nije zadovoljna, rekao je Lalić gostujući u Dnevniku RTS-a.

Dodaje da su napravljeni konkretni pomaci po tom pitanju, ali da u ovoj fazi pregovora ne može više da kaže.

"Međutim, vrlo brzo ćemo se oglasiti po tom pitanju, sa nekim konkretnim rezultatima. To nije pitanje meseci, već se radi o mnogo kraćem periodu", najavio je Lalić.

Napomenuo je da kompanija želi da dobavljači iz Srbije izvoze, proizvodeći za robne kuće ove švedske firme širom sveta.

Prostor kod Bubanj potoka je već na prvi pogled značajno veći od robne kuće, a Lalić objašnjava da je to svesno urađeno zbog normalnog funkcionisanja robne kuće i da "Ikea" planira da dugoročne aktivnosti budu mnogo veće nego sada.

Lalić kaže da se radi studija za trgovački centar, površine 40.000 kvadratnih metara, koji bi bio otvoren pored robne kuće i da će tom investicijom, koja vredi više oko 60.000.000 evra, biti zaposleno 400 ljudi.

Govoreći o mogućnosti da "Ikea" otvori drugu robnu kuću, Lalić navodi da se radi na akviziciji zemljišta između benzinske pumpe "Zmaj" i beogradskog aerodroma.

Dinamika otvaranja druge robne kuće zavisi od rezultata poslovanja prve, u kojoj očekuju više od 2.000.000 posetilaca u prvoj godini poslovanja.

Biće ponuđeno i onlajn naručivanje, a "Ikea" će činiti da cene budu što konkurentnije, najavio je Lalić.

Komentarišući propust koji se desio sa promotivnim spotom, Lalić kaže da su pravila od zemlje do zemlje različita, ali da se ispostavilo da su promoteri načinili propust, odnosno neslaganje sa određenim propisima.

Poručio je da se to neće ponovo desiti i da je sporni spot povučen sa svih kanala.

"Ikea" je povukla reklamni spot za svoj prvi objekat nakon što im je jedna nevladina organizacija ukazala da biciklisti u spotu krše saobraćajne propise, odnosno voze po pešačkom prelazu i trotoaru.