Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture u Vladi Republike Srbije Tomislav Momirović izjavio je danas da se od 1.200 kilometara auto-puteva i brzih saobraćajnica koje se u ovom trenutku grade i projektuju, najintenzivniji radovi izvode na Moravskom koridoru, gde je svaki dan angažovano više od 2.000 radnika.

Moravski koridor trenutno najveće gradilište u Srbiji

Momirović je, u društvu direktora "Koridora Srbije" Aleksandra Antića, obišao radove na mostu preko Južne Morave, i to na deonici auto-puta od Pojata do Kruševca, u sklopu Moravskog koridora, naglasivši da se polako ulazi u završnu zonu radova na toj trasi, a da su otvoreni radovi i na delu od Adrana do Mrčajevaca.

Svima je već jasno da je Srbija najveće gradilište u ovom delu Evrope. Mi danas praktično nemamo nezaposlenog građevinskog radnika, svako može da pronađe posao na jednom od 80.000 gradilišta, koliko ih sada ima aktivnih, rekao je ministar.

On je istakao da je ponosan na sve što je do sada urađeno, izrazivši zahvalnost radnicima i predstavnicima kompanije „Behtel Enka“, ljudima iz nadzora, kao i timu "Koridora Srbije".

Prema njegovim rečima, ovoj trasi gravitira oko pola miliona ljudi, a auto-put će omogućiti da se uradi nešto o čemu se nekada samo sanjalo – da se spoje zapadna i centralna Srbija i Kruševac sa Čačkom.

Antić je rekao da je u ovom trenutku Moravski koridor bez ikakve sumnje najveće gradilište u Srbiji i da je juče ovde bilo angažovano 2.265 radnika, sa 885 jedinica mehanizacije.

U potpunosti je otvorena trasa u delu od Pojata do Kruševca, gde radimo na 77 različitih gradilišta, precizirao je direktor Koridora Srbije.

Moravski koridor je od izuzetnog značaja jer povezuje centralne delove Srbije sa dva najvažnija putna pravca – koridorima 10 i 11.

Ova saobraćajnica će povezati sva veća naselja centralne Srbije između Pojata i Čačka – Ćićevac, Stalać, Kruševac, Trstenik, Vrnjačku Banju, Kraljevo i Čačak, gde živi oko pola miliona stanovnika. Moravski koridor će biti prvi digitalni auto-put u Srbiji.