DIS je porodična firma, sa dugom tradicijom u trgovini. Pre skoro 30 godina, osnovali smo DIS i imali smo samo sebe. Na nesigurnom tržištu burnih 90-ih i prve decenije XXI veka, naš posao smo gradili polako, na zdravim osnovama.
Formula našeg uspeha jeste činjenica da smo se uvek, bez obzira na okolnosti, držali date reči, a to nije toliko često danas u Srbiji. Uskoro su počeli po tome da nas prepoznaju i zbog toga da nas cene. To je jedan od razloga zašto DIS uživa veliko poverenje među svojim dobavljačima, kupcima i poslovnim partnerima. Za nas važi parola – dogovor kuću gradi.
Imamo jasan cilj: Svaki naš poslovni potez, svaki pregovor sa dobavljačima, sa predstavnicima medija, sve ima za cilj da našim kupcima pružimo što više i da za njih predstavljamo sinonim dobre kupovine. Otuda i naši slogani: “Dobra kupovina” i “Svaki dan zajedno”. To je DIS.
Do sada, otvorili smo i 10 novih Super DIS marketa. Novi format prodajnih objekata SUPER DIS je doneo vizuelne promene enterijera i eksterijera marketa, ali i veliki napredak u oblasti usluge koja postaje još kvalitetnija. Razvoj novog SUPER DIS koncepta, koji podrazumeva kompletno unapređenje ambijenta, ponude i usluge, u skladu je sa nastojanjem kompanije da svim svojim kupcima obezbedi najbolje uslove za zaista super kupovinu svakog dana.
Briga o kupcima
Bez naših kupaca ne bi bilo ni nas. U tom smislu, kupci i njihovo zadovostvo su naši prioriteti i sve što radimo usmereno je ka njima i njihovim potrebama. Zato su naše procedure rukovanja životnim namirnicama i proizvodima naših dobavljača u potpunosti usaglašene sa najstrožim domaćim i stranim standardima i propisima. Izlaganje mesa, mesnih prerađevina, jaja, voća i povrća je takvo da ispunjava sve standarde, jer i mi kupujemo u DIS-u i hranimo svoje porodice. Drugi, podjednako važan aspekt brige o kupcima, je politika cena. Svojim kupcima uvek nudimo najbolje po najpristupačnijim cenama.